22 Şubat 2011 Salı

Aziz Yıldırım ''Çok ağır hesap sorarım''

Fenerbahçe Spor Kulübü başkanı Aziz Yıldırım kaybedilen Moskova maçından sonra yaptığı açıklamada ''Bunlardan dolayı, Türkiye'de biz şampiyonluğu da bu şekil olursa kaybedeceğiz, onu da söyleyeyim yani. Bunun sebebi federasyondur. Biz yabancı oyuncuyu getiriyoruz, dopingli diyorsunuz, gönderiyoruz çocuğu. Onun yerine oyuncu alamıyoruz. Geziyorlar, Amerikalarda seyahatlerde. Federasyon aklını başına alsın hemen yarın karar versin. Biz bu oyuncuları getirirsek oynatabilecek miyiz? Oynatamayacak mıyız? Kamuoyuna çıkıp anlatsınlar. Bunu kamuoyuna söylesinler, bir sorumluluk alsınlar üstlerine. Gezmeyle tozmayla kapanmayla olmaz bu işler. Sonra hesap sorarım. Bak, çok ağır hesap sorarım. Ayıp yani. Bugün bu takımın hem Avrupa'da hem de ben iddia ediyorum, bakın bu şekilde giderse Türkiye Ligi'ni de kaybettirecekler bize. Çünkü oynanan ve görünen hadise bu. Herkesi aklını başına çağırıyorum. Federasyon bir karar versin. Desin ki, 'İki oyuncunuz gitti, onlar gelsinler', 'Oynatabilirsin' diye açıklama yapsınlar. Bekliyoruz, bunu veya 'Oynatamazsınız' bu böyle kapanacak diyecekler. Biz de ona göre Fenerbahçe Spor Kulübü olarak yolumuzu çizeceğiz. Yönetim olarak kararımızı alacağız. Uygulama yapacağız."şeklinde konuştu.

Bildiğiniz gibi blogumda normal şartlarda tartışmaları yönetici vs. konuşmaları yansıtmıyorum ancak burada Türkiye basketbolundan çalınmış(büyük ihtimalle) bir kupa var. Bakalım bu cümlelerden sonra Federasyonun tavrı ve bu işin sonu ne olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder