14 Mayıs 2011 Cumartesi

Diana Taurasi Galatasaray'da

Tabiki Taurasi'nin kalitesini, yeteneklerini, başarılarını tartışacak kadar basketbol fukarası değilim. Etik mi değil mi gibi olaylar da bana göre çok saçma. Taurasi büyük bir profesyonel ve ona göre de karar verdi. Galatasaray ise böyle büyük bir oyuncuyu elinden kaçırmayarak gayet başarılı bir hamle yaptı.


Ancak Taurasi ile ilgili beni üzen şey, kendi kariyerine attığı kazık oldu. Kendi kariyerine kazık dememin nedeni, Fenerbahçe şampiyon olduğu gün Gsbasket sitesinde atılan modafinil manşetleri. Yani sen, ben dopingli değilim(ki değil) bu bana karşı büyük bir hakarettir diyorsun, sonra da sana dopingli diyen taraftarların takımına koşuyorsun.

Olaya Fenerbahçe açısından bakarsak;
Fenerbahçe neden Taurasi'yi gönderdi denemez çünkü ortada bir Euroleague şampiyonluğu iddiası varken, 1 yabancı eksik oynayamazdı bu takım. Ayrıca binlerce Fenerbahçe taraftarı aylardır kendisine inanılmaz bir destek gösteriyordu. Yani yalnız bırakılmak gibi bir olay da söz konusu değildi.

Sözün kısası, okuyan Galatasaraylı arkadaşlar bana kızabilir ama bu blogu kendi düşüncelerimi anlatabilmek için açtım,bu yüzden kimin kızdığı fazla da önemli değil. Bu yazıyı da bir Fenerbahçeli olarak değil, senelerdir kendisini Wnba'de deli gibi izleyen bir hayranı(bir zamanlar) olarak yazdığımı bilmenizi isterim.

Taurasi'ye de Galatasaray'a da yeni sezonda başarılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder