10 Mayıs 2011 Salı

Mehmet Okur Röportajı

Meganeomani etkinliğinde Kanal 24 için yaptığım Mehmet Okur röportajından satır başları:

Öncelikle organizasyonu nasıl buldunuz?

Çok güzel bir gece, her şey yolunda gidiyor, gördüğünüz gibi herkesin keyfi yerinde. Ayrıca Kareem Abdul Jabbar gibi basketbol tarihinin en büyük oyuncularından biri ile aynı sahnede olmaktan dolayı mutluluk duyuyorum.

Milli Takım ve sakatlığınız hakkında neler söylemek istersiniz?

Bir seneye yakın zamandır sakatlıklarla boğuşuyorum. Bu yüzden de Avrupa Şampiyonası’nda milli formayı giymem oldukça zor görünüyor. Geçirdiğim sakatlıklar da tendon kopması ve bel gibi ciddi sakatlıklar olduğu için, dönüş tarihim belli değil.

Sakatlığınızdan ne zaman kurtulacağınız belli mi?

1 hafta veya 5 ay gibi bir süre veremiyorum. Bildiğim tek şey, basketbol oynamayı çok özlemiş olduğum. Bir an önce sahalara geri dönmek istiyorum.

Kariyerinize Türkiye’de devam etme olasılığınız var mı?

Şu anda yaşım 32, yaklaşık 5,6 sene daha oynamak istiyorum ancak artık bu sakatlıklar kafamda soru işareti oluşturmaya başladı.
Artık 18 yaşında bir genç olmadığımın farkındayım, bu yüzden de her sabah kalktığımda, acaba bu kadar uzun bir süre devam edebilir miyim diyorum. Ama kesin olan bir şey var ki, kısa dönemde Avrupa basketboluna geri dönmeyi düşünmüyorum.

Peki, basketbolu Türkiye’de bırakma fikri size nasıl geliyor?

Dediğim gibi, kararım basketbolu NBA'de bırakmak.

Orjinali için 24 spor bültenleri veya  buraya alalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder